Haberler
Erzurum Gençik İl Spor Müdürlüğü tarafından Pilot okul olarak seçilen okulumuzda Kayak Kursunda başarı sağlayan okulumuz 1/B sııfı öğrencilerinden Ömer Fauk AKSOY belgesini ald. Öğrencimizi ve ailesini tebrikediyoruz.
Türkiye Kayak Federasyonu 2022 faaliyet programında yer alan Alp Disiplini Minikler Festivali Sivas'ta organize edildi. Türkiye'nin çeşitli bölgelerinden 41 minik sporcunun katılımı ile Sivas Yıldız Dağı Kayak Merkezinde yapılan müsabakalar sonrasında 2013 erkeklerde Berke Akbulut üçüncü oldu.
From Nature to stem adlı e twinning proje kapsamında evimizdeki bitkileri inceledik ve gözlemlerimizi not aldık
2/C Sınıfı olarak eTwinning projemiz Öğrenceli Eğlence kapsamında Pinokyo masalını yeniden yazdık,resmettik.Ve Pinokyo yap bozu tasarlayıp oynadık.
2/C Sınıfı olarak eTwinning projemiz Öğrenceli Eğlence kapsamında Meyve Çekirdeğinden Fidan oluşturma etkinliğimiz.Limonlarımız büyüyor.
2/C Sınıfı olarak eTwinning projemiz Öğrenceli Eğlence kapsamında Rafadan Tayfa çizgi filminin yapımcı ve yönetmeni İsmail Fidan ile Zoom üzerinden söyleşi yaptık.
Okulumuz 3/B sınıfı Öğrencilerinde İrem AKGÜN İl geneli yapılan Satranç Turnuvasında 2. oldu.Kendisini ve ailesini tebrik ediyor başarılarının devamını diliyoruz.
Öğrenceli Eğlence eTwinning Projemiz
Okulumuz 2/C sınıfı öğretmeni Arzu YAZICI 'nın, katılımcısı olduğu ''Öğrenceli Eğlence '' projesi, Türkiye'nin farklı illerinden 11 öğretmenin katılımıyla başlamıştır. Proje etkinlikleri ekim ayında başlayıp mayıs ayında sona erecektir.
Ülkelerin geleceğinin tek teminatı iyi eğitim almış ve alacak olan genç nesillerdir. Ülkelerin gelişmişlik düzeyleri aldıkları eğitimle doğru orantılıdır. Çağımızda gelişen teknoloji ile birlikte hayatımızda birçok şey değişti. Bu değişimler eğitim alanında da kendini göstermeye devam etmektedir. Günümüz öğrencilerinin ihtiyacını karşılamak zorunluluk haline gelmiştir. Sınıf seviyemizdeki öğrenciler daha çocukluk çağında oldukları ve oyun oynamayı sevdikleri için öğrencilerimizi eğlendirerek öğretmek istedik.Öğrencilerin öğrenmeye aktif olarak katıldıkları ve bunun yanında eğlendikleri bir ortamda kalıcı ve etkili bir öğrenme sağlanacaktır. Bu projenin temel amacı teknoloji ile oyunu harmanlayarak öğrencilerin eğlendikleri bir ortamda öğrenmelerini sağlamaktır.